Acaben els projectes d’investigació dins del taller d’intel·ligències múltiples del talent acadèmic

Aquest dijous 20 de juny han acabat els projectes investigació dins del taller d’intel·ligències múltiples que han fet els alumnes de talent acadèmic de Primària. Concretament, com a acte final, han fet la presentació a les classes dels companys de curs.

Dins el taller, s’han estimulat totes les intel·ligències:

  • Intel·ligència intrapersonal: Inici de les sessions fent un minut de meditació. Atenció a la respiració, postura i relaxació muscular.
  • Intel·ligència interpersonalInici de les sessions fent un minut de dinàmiques de cohesió de grup.
  • IIntel·ligència verbal-lingüíticaTractament de la informació, treball escrit, exposició del projecte.
  • Intel·ligència naturalista: Tema del projecte i  experimentació.
  • Intel·ligència lògico matemàticaCriteris per a la classificació i elecció dels temes. Ordenar la seqüència de rutines per a la programació del robot, planificació de seqüències de treball, cronogrames…
  • Intel·ligència cinètico corporalManualitat i experimentació sobre el tema del projecte.
  • Intel·ligència digitalÚs del navegador i del cercador. Cercar, comprovar i contrastar informació.
  • Intel·ligència visual espacialConstrucció en tres dimensions.
  • Intel·ligència musicalFer una composició musical que acompanyi l’exposició.

En total, han estat tres equips d’alumnes de tots els cursos de primària que han investigat sobre els temes que ells han triat perquè eren els que més els interessaven. Els robots i els animals els alumnes de 1r, els detectius els de 2n i 3r i els fenòmens naturals els més grans de l’etapa.

L’experimentació i les manualitats és el que van decidir que era el que més els hi agradava i han pogut desenvolupar aquestes habilitats en les seves simulacions i pràctiques.

A partir d’aquí, el projecte s’ha desenvolupat seguint la següent seqüència de moments i activitats:

  • Tria del tema, identificació del que sabem i el que volem investigar
  • Recerca i tractament de la informació (ús de l’ordinador, navegador i cercador)
  • Formulació i comprovació d’hipòtesis
  • Elaboració del treball escrit a l’ordinador
  • Planificació del temps
  • Experimentació
  • Preparació, pràctica i realització de la presentació del projecte (teoria i pràctica).
  • Exposició del projecte davant els companys de classe.
ACTIVITATS D’ESTIU
ACTIVITATS D’ESTIU
@SalleReus
Propers esdeveniments
    Calendari
    juliol 2018
    dl.dt.dc.dj.dv.ds.dg.
    « jun   ago »
           1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31      

    Ús de cookies

    Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació.ACEPTAR